Apartman | Galéria | Látnivalók | Kapcsolat | Gyik | Foglalás / Ár | Blog | EN

Általános szerződési feltételek

 

1. Szolgáltató adatai:

Név:  Luxapartman-vodice 

Szolgáltatás helye: 22211 Vodice, Don Ante Juriceva Police 15.

 

 2. Általános szabályok:
(a) Jelen „Általános Szerződési Feltételek” – a továbbiakban: ÁSZF – szabályozza a szolgáltató által 22211 Vodice, Don Ante Juriceva 15 2/6  szám alatt üzemeltetett, „ Luxapartman-vodice ” szálláshelynek és az ahhoz kapcsolódó, a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit.
(b) Jelen ÁSZF nem zárja ki speciális, vagy egyedi megállapodások megkötését utazási irodákkal, utazásközvetítőkkel, utazásszervezőkkel, vagy más olyan személyekkel, akik a szolgáltató szolgáltatásai értékesítése érdekében a szolgáltatóval hosszabb távon együttműködnek.

 

3. A szerződő fél:

(a) A szerződő fél a szolgáltató szolgáltatásait megrendelő, igénybe vevő természetes, vagy jogi személy. Szerződő fél az a természetes személy is, aki a szolgáltató szolgáltatását ténylegesen igénybe veszi. A szolgáltatást megrendelő és/vagy igénybe vevő a továbbiakban együttesen: vendég.
(b) A szolgáltató és a vendég a  feltételek teljesülése esetén a szolgáltatási megállapodás szerződő feleivé válnak.  –  továbbiakban együttesen: szerződő felek.

 

4. A szerződés létrejötte, a foglalás menete, foglalás módosítása, foglalható napok:

(a)A vendég a luxapartman-vodice.hu weboldal foglalási rendszerén keresztül elküldött foglalásra a szolgáltató a foglalási igény kézhezvételétől számított 5 órán belül visszaigazolást küld a vendég számára.

(b) A szolgáltatási szerződés a vendég által az ajánlat alapján leadott megrendelés – foglalás – szolgáltató általi írásbeli visszaigazolásával jön létre, és ezen írásbeli visszaigazolásra tekintettel, a megrendelés – foglalás – írásban létrejött szerződésnek minősül. 

A szolgáltatás megrendelésével a vendég jelen ÁSZF-et elfogadja.
(c) A szolgáltatás igénybevételére létrejött szerződés határozott időre szól.
(d) Ha a vendég a határozott időtartam lejártát megelőzően úgy dönt, hogy a szolgáltatást a határozott időtartam elteltéig nem, vagy nem a teljes időtartamra kívánja igénybe venni, az (az 5. pontban rögzítettek kivételével) nem mentesíti a létrejött szerződésben kikötött teljes szolgáltatási ellenértékének megfizetése alól. A vendég által a határozott időtartam lejárta előtt elhagyott apartmant a szolgáltató jogosult újra értékesíteni.
(e) A vendég a szolgáltatás meghosszabbítására csak akkor jogosult, ha ehhez a szolgáltató legkésőbb a határozott időtartam lejártát megelőző napon írásban hozzájárul, és az ellenértékét a meghatározott ideig megtéríti.
(f) A szolgáltatási szerződés módosítása kizárólag a szerződő felek írásba foglalt együttes akaratával lehetséges.

Időpont módosítása ingyenesen az érkezés előtt 30 nappal lehetséges írásban, a szabad helyek függvényében. 

A vendég írásban jelzi a szolgáltatónak  a módosítani kívánt időpontot, a szolgáltató vállalja, hogy írásban 8 órán belül  visszaigazolja az módosítani kívánt időpontot a szabad helyek függvényében. A szolgáltató minden esetben  ad visszajelzést a vendég részére.

 

5. A lemondási feltételek:

(a) A vendég a már meglévő foglalását lemondhatja, de lemondási szándékát írásban kell jelezni-e a hello@luxapartman-vodice.hu e-mail címre a szállásadónak.

– Az érkezés előtti 30. napig ingyenes a lemondás, 

– Az érkezés előtti 15. napig lemondott foglalás esetében a foglalási díj 50 % -át áll módunkban    visszafizetni. 

– A 14 napon belül lemondott foglalás esetén a teljes összeg felszámolásra kerül.

 

6. A szolgáltató által alkalmazott árak: 

(a) Az aktuális apartmanárak a www.luxapartman-vodice.hu  weboldalon találhatók.

(b) A szolgáltató az árait előzetes bejelentés nélkül bármikor jogosult szabadon megváltoztatni, amely a szerződő fél kérésére adott árajánlatában már megajánlott árakat azonban már nem érinti.
(c) A szolgáltató az árak közlésekor köteles megjelölni az árak adótartalmának – így pl: idegenforgalmi adó – jogszabály által meghatározott mértékét. A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy jogszabályi változás esetén a többlet adóterhet előzetes értesítés nélkül áthárítsa a szerződő félre és/vagy a vendégre.
(d) A szolgáltató az árait Horvátország hivatalos pénznemében, EURO-ban határozza meg.

 

7. A fizetés módja és annak garanciája: 

(a) A szolgáltató a megrendelt szolgáltatások teljes összegét, a tartózkodás egészére számítva feltünteti az általa a vendég számára küldött írásos visszaigazoláson.

A vendég a tartózkodás időtartamára számított összeget 2 féle módon egyenlítheti ki.

(aa) A vendég a foglalás véglegesítéséhez a teljes végösszeg 50 %-át a foglalást követő 48 órán belül banki átutalással küldi meg a szolgáltató részére, az általa a vendég számára írásos visszaigazolásban megküldött bankszámlaszámra. A fennmaradó 50 %-ot  legkésőbb, érkezés előtt  20 nappal kérjük banki átutalással kiegyenlíteni a szolgáltató részére.

(ab) A vendég az általa megrendelt szolgáltatást egy összegben, banki átutalással is kiegyenlítheti a szolgáltató részére 48 órán belül az írásos visszaigazolásban megadott bankszámlaszámra.

(b) A szerződő fél a szolgáltatás ellenértéket a Horvátországban hivatalos pénznemében,  EURO-ban köteles kiegyenlíteni, amelyet a szolgáltató a visszaigazoló e-mailben is megjelöl.

 

8. A szolgáltatás igénybevételének módja és feltételei:

(a) A vendég a megrendelt és a szolgáltató által visszaigazolt apartmant, a szolgáltatás ellenértékének a szállásadó számára való teljes megfizetése esetén, csak azt követően veheti át. A vendég az érkezés napján 14:00 órától foglalhatja el  „check in”  és azt utolsó tartózkodási napon délelőtt 10:00 óráig „ check out” köteles elhagyni az apartmant.
(b) A szolgáltató vendégei számára nem teszi lehetővé a házikedvencek elszállásolását.

(c) A szolgáltató a vendégei számára  az apartmanban való  dohányzást nem engedélyezi, a dohányzás csak az erre kijelölt helyen engedélyezett.
(d) A szolgáltató jogosult a szolgáltatásra vonatkozó szerződést azonnali hatállyal felmondani, vagy a szolgáltatás nyújtását megtagadni, ha:
(da) a vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsátott apartmant, illetve a szolgáltató által biztosított szolgáltatásokat és/vagy az azok biztosítására szolgáló helyiségeket.

(db) a vendég az apartman házirendjét megzavarja, és a zavaró magatartást felszólítás ellenére sem hagyja abba,
(dd) a vendég nem tartja be az apartman biztonsági szabályzatát – pl.: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba, vagy saját ill. mások épségét veszélyeztető magatartást tanúsít.

(de) a vendég kifogásolható módon, durván viselkedik, alkohol, és/vagy kábítószer befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan magatartást tanúsít.
e) a szerződő fél vagy a vendég a szolgáltató által igényelt fizetési garancia vállalási kötelezettségét a szolgáltató által meghatározott időpontig nem teljesíti.
(f) Amennyiben a szerződő felek közötti szerződés „vis maior” miatt nem teljesül, úgy a szerződés megszűnik.
(g) A vendég az apartman összes szolgáltatását, a teljes tartózkodási idő alatt saját felelősségére veszi igénybe.

 

9. A szolgáltatások biztosítása:

(a) Amennyiben a szolgáltató saját hibájából – különösen: túltöltés, ideiglenes üzemeltetési problémák miatt  nem tudja biztosítani a megrendelt szolgáltatásokat, köteles a vendég elhelyezéséről gondoskodni.
(b) A szolgáltató az (a) pontban vállalt kötelezettsége körében köteles:
(a) a megrendelésben visszaigazolt szolgáltatásokat az abban megjelölt áron, az ott kikötött időtartama vagy az akadályoztatás megszűnéséig  egy másik ugyanazon kategóriájú szálláshelyet felajánlani, és a vendég elfogadása esetén biztosítani. A helyettesítő szálláshely biztosításának valamennyi többletköltsége a szolgáltatót terheli.

(c) Amennyiben a szolgáltató a (b) pontban rögzített kötelezettségeinek maradéktalanul eleget tesz, illetve ha a vendég a számára felajánlott helyettesíthető szálláshelyet elfogadja, a vendég utólagos kártérítési igénnyel nem léphet fel.

10. A vendég jogai:

(a) a szerződés értelmében a vendég jogosult a luxapartman-vodice.hu weboldalán keresztül megrendelt  apartman teljes felszereltségét  rendeltetésszerűen használni, a szerződésben foglalt időpontig.  A vendég a szolgáltató által nyújtott szolgáltatások teljesítésével kapcsolatban panasszal élhet. A szállásadó kötelezettséget vállal arra, hogy a hozzá írásban, előterjesztett panaszt az annak beérkezését követő 72 órán belül kivizsgálja és arra a vendégnek érdemi választ ad.

 

11. A vendég kötelezettségei:

(a) a vendég köteles a szerződésben megrendelt szolgáltatások ellenértékét legkésőbb a szerződésben meghatározott módon és időpontig a szolgáltató részére kiegyenlíteni a szerződésben meghatározott pénznemben. 

(b) a vendég köteles az apartmanban, parkolóban és az ahhoz tartozó ingatlan területen az elhelyezkedésnek, a terepviszonyoknak és az apartmanra, ill. eszközeire vonatkozó használati előírásoknak megfelelően igénybe venni, használni, a vonatkozó használati szabályokat maradéktalanul betartani.

(c) a vendég a szolgáltatás igénybevétele során az apartman területén a személyes tárgyairól, értékeiről saját felelősségére köteles gondoskodni, azokat megóvni, megőrizni.
(d) a vendég köteles az apartmanban, parkolóban  történt kárt haladéktalanul jelenteni a szállásadónak, és minden szükséges adatot rendelkezésére bocsátani, amely ahhoz szükséges, hogy a káreset körülményei tisztázhatóak lehessenek, illetve amelyek egy esetleges szabálysértési, vagy büntető eljáráshoz szükségesek.

 

12. A vendég kártérítési felelőssége:

(a) A vendég köteles mindazon kár/károkért felelőséget vállalni a szolgáltató felé amelyet a nem rendeltetésszerű használatból adódóan keletkeztek. A vendég köteles a károkat a szolgáltató részére helyszínen megfizetni , kárfelvételi jegyzőkönyv alapján.

(b) A vendég köteles mindazon károkért felelősséget vállalni, melyeket Ő vagy a vele tartózkodó személy(ek) bármelyike okoz a szállásadónak.

 

13. A szolgáltató jogai:

(a) Amennyiben a vendég a megrendelt szolgáltatások díjának megfizetésére vonatkozó kötelezettségének nem  tesz eleget, de a szálláshelyen megjelenik, Szolgáltatónak joga van a szolgáltatást megtagadni. 

 

14. A szolgáltató kötelezettségei:

(a) a szolgáltató köteles a szerződés alapján megrendelt szállás és egyéb szolgáltatást az érvényes előírások és szolgáltatás standardok szerint teljesíteni.
(b) a szolgáltató köteles a vendég írásos panaszát kivizsgálni a probléma kezeléshez.

 

15. A szolgáltató kártérítési felelőssége:

(a) a szolgáltató felelősséget vállal minden olyan a vendéget ért kárért, amely az apartmanon belül, a szolgáltató hibájából következett be.

(b) A szolgáltató mentesül a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a szerződésszegést ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozta, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa.
(c) A szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy az apartman területén belül kijelöljön olyan helye(ke)t ahová a vendég nem léphet be, illetve kijelölhet (lezárhat) olyan tárolóeszközt, melyet a vendég nem használhat. A szolgáltató köteles az ilyen helyeket jól láthatóan megjelölni. A szolgáltató nem vállal felelősséget olyan károkért, amelyek azon helye(ke)n érik a vendéget, vagy a felügyelete alatt állókat, ahová a vendég nem léphet be.
(d) A szolgáltató kártérítési felelőssége csak akkor áll fenn, ha azt a kár bekövetkezését követően a szükséges adatokkal e-mailben és telefonon azonnal bejelenti a szolgáltató számára. 

(e) a szolgáltató felelőssége nem terjed ki a szerződő fél csomagjaira és azok tartalmára érkezés és elutazás alkalmával, ki és berakodáskor, továbbá az apartmanba és onnan történő szállítás során.

 

16. Titoktartás:

(a) a szolgáltató a szerződésben foglalt kötelezettségének teljesítése során köteles az információs önrendelkezési jogról és az információ szabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény és az adatvédelemmel kapcsolatos vonatkozó jogszabályok rendelkezéseinek megfelelően eljárni.

 

17. Vis maior:

(a) azon okok, körülmények (pl.: háború, tűz, árvíz, időjárásbeli viszontagság, káresemény, áramkimaradás, sztrájk, stb.) amely felett sem a szállásadó, sem a vendég nem bír ellenőrzéssel – vis maior – bármely felet felmentik a szerződésből eredő kötelezettségeik teljesítése alól, amíg ezen ok vagy körülmény fennáll. A szerződő felek egyetértenek abban, hogy minden tőlük telhetőt megtesznek azért, hogy ezen okok és körülmények bekövetkezésének lehetőségét minimalizálják és az ezáltal okozott kárt, vagy késedelmet a lehető leghamarabb helyrehozzák.

 

A szolgáltató külön tájékoztatja a vendéget , hogy a jelen ÁSZF -ben kiemelt feltételek lényegesen eltérnek a jogszabályoktól, vagy a szokásos szerződés gyakorlattól. A vendég ezen külön figyelemfelhívást követően kijelenti, hogy ezen feltételeket kifejezetten elfogadja.